Comparteix.tk - Directori d'enllaços (elinks) per a la xarxa eDonkey2000 (eD2k) / eMule Sí a TV3 al País Valencià

No esteu identificat.

#1 14-12-2005 21:54:18

t0n3t
Membre
Registrat: 27-06-2005
Missatges: 17

recuperar arxius?

Comentava al forum de material que he descarregat força coses amb parts corruptes... com que tot el que he baixat ja ho tinc al disc dur i, s'enten, te alguna part corrupta que el meu client (amule) no ha detectat, voldria intentar descarregar-ho de nou amb l'emule, des del windows, per exemple, i  voldria conèixer (alguna cosa he sentit) si existeix alguna utilitat que m'agafi les parts bones de l'arxiu descarregat i despres pugui continuar baixant amb emule o el que sigui.

salut!

Desconnectat

 

#2 14-12-2005 22:57:25

mai9
Membre
Ubicació: Barcelona
Registrat: 19-05-2005
Missatges: 76
Web

Re: recuperar arxius?

a mi la intuició em diu que l'emule ell solet ha de saber trobar què és bo i què és dolent. Encara que jo per no barallar-me amb ningú (ni emule ni amule) ho posaria a baixar de nou i el temps farà la resta.

Però el que no entenc és com és que el "amule" no detecta les parts corruptes. segur k no? si no ho fa és un client ed2k bastant primitiu, per no dir imbècil.

Desconnectat

 

#3 15-12-2005 06:30:07

panotxa
Membre
Ubicació: Vallès Occidental
Registrat: 08-07-2005
Missatges: 457

Re: recuperar arxius?

A mi la versió de l'emule 0.46c amb el MorphXT 7.3 em va de conya http://www.tintaxina.net/comparteix/forums/img/smilies/wink.gif

Desconnectat

 

#4 15-12-2005 13:37:45

t0n3t
Membre
Registrat: 27-06-2005
Missatges: 17

Re: recuperar arxius?

L'amule es un client universal d'edonkey. En teoria es força avançat perque es basa directament en l'emule, tot i que no te versions amb "mods" ni res d'això, es simplement un emule. Pel que sembla les versions en desenvolupament (que et pots descarregar del CVS, compilar-les i tal) milloren la comprovació d'integritat força, però entenc que actualment està al mateix nivell que un emule normal i corrent...

Crec que ja començo a pensar en el meu disc dur, memòria o algo... http://www.tintaxina.net/comparteix/forums/img/smilies/sad.gif

Desconnectat

 

#5 15-12-2005 20:32:56

simkin
Administrator
Ubicació: País Valencià
Registrat: 15-04-2005
Missatges: 545
Web

Re: recuperar arxius?

Jo use amule i no he tingut eixa classe de problemes. Sí que detecta parts corruptes, però no està al nivell de l'emule ni de conya, no oblidem que hi ha una gran diferència de temps de desenvolupament, l'amule és molt més jove que l'emule. Si vols passar els arxius que ara estàs descarregant amb amule a un emule de windows, només has de copiar el teu directori Temp, ja que el format és el mateix (normalment hauria d'estar a ~/.aMule/Temp/ ).
De tota manera em resulta estrany, em jugaria un dit a que el problema bé d'un altra banda... quina versió tens? quina distro? D'ací res (per nadal) ha d'eixir una nova versió, amb moltes millors i amb el suport Kademlia ja integrat.
Si vols comprovar el teu disc dur i la memòria, pilla algun live cd de gentoo, knoppix, o qualsevol altre gnu/linux ; engega un memtest86 des de l'arranc per a comprovar la ram, i, a banda, fes un fsck de les teues particions (mai muntades, clar, per això cal un livecd).

Desconnectat

 

#6 26-12-2005 23:52:57

t0n3t
Membre
Registrat: 27-06-2005
Missatges: 17

Re: recuperar arxius?

Bé, per si de cas algú pateix el meu problema en el futur...
El meu amule escrivia els arxius temporals en una partició ext3 i els desava completats en una FAT32. Aquesta darrera unitat (que feia servir per intercanviar coses entre el linux i el windows) sembla que tenia problemes, almenys des del linux, i això és el que em provocava els errors variats de corrupció a les descarregues.

He tornat a descarregar algunes coses (aprofitant part del descarregat amb NetMedic, sobre windows) i ara tot rutlla al 100%!! Un motiu més per desterrar definitivament windows del meu ordinador http://www.tintaxina.net/comparteix/forums/img/smilies/wink.gif

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by FluxBB



Site Meter
L'ús d'aquesta pàgina web implica la lectura i acceptació de la Normativa
En línia des del 14 de desembre de 2004, per i per a la comunitat eD2k
Modificacions i disseny per Comparteix © 2004-2010 - País Valencià