Comparteix.tk - Directori d'enllaços (elinks) per a la xarxa eDonkey2000 (eD2k) / eMule Sí a TV3 al País Valencià

No esteu identificat.

#1 05-12-2005 13:29:51

elpetquecamina
Membre
Ubicació: Barcelona
Registrat: 11-07-2005
Missatges: 10

paraula antispam

Aquesta nova mesura que heu posat es un conyàs, ja que trigues molt més a introduir els nous e-links. No hi ha cap manera d'eliminar-ho?, ja que si no passaré d'ntroduir nous e-links.

Salutacións

Desconnectat

 

#2 05-12-2005 18:21:43

panotxa
Membre
Ubicació: Vallès Occidental
Registrat: 08-07-2005
Missatges: 457

Re: paraula antispam

jo també crec que pots implementar alguna millora.

Abans, quan penjava coses, una vegada posat el primer, els següents eren més ràpids, perquè tirant enrere em guardaven la informació, quan ara no em deixen perquè el antispam ja s'ha usat.

No pots fer que quan es carrega el link la següent pantalla contingui el mateix que s'ha fet servir en l'anterior, però amb l'antispam borrat?

O fer que una mateixa combinació nom/correu/contrassenya només faci falta  penjar una vegada l'antispam?

Segur que hi ha solucions, a veure si per un tarat ara aquesta pàgina deixarà de funcionar tant bé, ara que és tota una referència

Desconnectat

 

#3 05-12-2005 20:30:06

simkin
Administrator
Ubicació: País Valencià
Registrat: 15-04-2005
Missatges: 545
Web

Re: paraula antispam

Ho sento, ho miraré però més avant que aquesta setmana estic a les olives i no puc http://www.tintaxina.net/comparteix/forums/img/smilies/smirk.gif
Disculpeu

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by FluxBB



Site Meter
L'ús d'aquesta pàgina web implica la lectura i acceptació de la Normativa
En línia des del 14 de desembre de 2004, per i per a la comunitat eD2k
Modificacions i disseny per Comparteix © 2004-2010 - País Valencià