Comparteix.tk - Directori d'enllaços (elinks) per a la xarxa eDonkey2000 (eD2k) / eMule Sí a TV3 al País Valencià

No esteu identificat.

  • Inici
  •  » Cantina
  •  » Nou projecte, Factoria de la Rebel·lió

#1 01-07-2005 23:35:37

oprimit
Membre
Registrat: 01-07-2005
Missatges: 3

Nou projecte, Factoria de la Rebel·lió

A finals de l’any passat vaig editar i penjar ha l’Emule un videoclip del Ral•li Catalunya Costa Brava que havia tingut lloc aquell mateix any. La diferencia significativa que hi ha en aquest videoclip respecte ha altres que hi ha a la xarxa es troba en el fet que es fixa amb tot allò català que es veu al pas dels vehicles. És ha dir, en el moment de la realització vaig prioritzar les escenes en que es veien estelades entre el públic o murals, alhora que evitava les escenes que hi sortien banderes espanyoles. A més a més la cançó que hi vaig afegir és Ensorrem el Poder del grup del rollo Revolta 21. El resultat va ser un videoclip del Ral•li Catalunya enfocat des d’una perspectiva independentista.
 
El vaig realitzar per motius propagandístics, és important que ens donem ha conèixer entre la societat catalana i arreu del món. Estic convençut que aquest vídeo no haurà fet que cap català sigui independentista, ni que cap estranger entengui el significat d’una estelada. Però aquesta mena d’iniciatives sumen.
 
El fet és que la bona acollida que va tindre em va fer veure que hi havia d’haver algun tipus de continuació. El motiu d’aquest text és precisament per això, per exposar-vos un nou projecte que ja fa uns quants dies que ha entrat en funcionament.
 
El projecte en qüestió és diu Factoria de la Rebel•lió (FR) i la seva adreça web és www.factoriarebelio.tk.
 
Sota el nom de Factoria de la Rebel•lió realitzaré un seguit de vídeos i videoclips de fets importants per la nació catalana o d’esdeveniments esportius que hagin tingut lloc als Països Catalans i que tinguin una gran projecció internacional. Amb la intenció de poder promocionar la identitat catalana amb totes les seves besants, per denunciar greuges i donar a conèixer l’esperit de lluita d’una bona part de la societat catalana. Aquests vídeos seran penjats a la xarxa a través de l’Emule i a la web hi podreu trobar una explicació detallada de cada vídeo i l’enllaç corresponent per poder descarregar-lo.
 
Apart dels e-links també hi podeu trobar fons d’escriptori amb continguts independentistes, també realitzats per la FR.
 
De moment hi ha tres videoclips, un de la selecció catalana d’hoquei, un altre de la cançó de Brams Sempre més i el del Ral•li Catalunya 04.
Només em queda dir-vos que espero que gaudiu els vídeos tan com jo fent-los i que m’agradaria que personalitzéssiu els vostres ordinadors amb els fons de la FR.
 
Factoria de la Rebel•lió
www.factoriarebelio.tk
 
Salut, independència i reunificació.

Desconnectat

 

#2 04-07-2005 10:04:20

simkin
Administrator
Ubicació: País Valencià
Registrat: 15-04-2005
Missatges: 545
Web

Re: Nou projecte, Factoria de la Rebel·lió

Enhorabona oprimit per aquest projecte tant interessant, espere que tire avant i es done a conèixer força.

Ja he vist el vídeo de la selecció d'hokey i he de dir que tot i no tenir la força visual del Rally (que tira molt), també està molt bé (m'alegra veure que has afegit el nom del grup de música (!) ).

També voldria donar-te les gràcies per l'enllaç que teniu a la nostra pàgina, nosaltres també afegirem un cap a FR, tot i que no sé exactament com l'hauria de catalogar (tal volta com a "Continguts multimèdia"? ).

Vinga, salut //*//


[edite]-----------
Per cert, ja he arreglat allò que em vas comentar del nombre de caràcters als comentaris, gràcies per suggeriment http://www.tintaxina.net/comparteix/forums/img/smilies/tongue.gif

Desconnectat

 

#3 08-07-2005 00:28:06

oprimit
Membre
Registrat: 01-07-2005
Missatges: 3

Re: Nou projecte, Factoria de la Rebel·lió

Gracies Simkin, si he tirat el projecte endavant és gracies ha la gent, que com tu, em vareu donar suport moral.

El vídeo de la selecció em va costar més de fer que no pas el del ral?li, la dificultat que em vaig trobar rau amb les poques imatges que tenia per realitzar-lo. És curiós, els partits polítics i els mitjans de comunicació del Principat no paraven de dir-nos i repetir-nos que no es podia polititzar el tema i alhora de la veritat vaig haver d?anar a TV1 per aconseguir més imatges dels partits de la selecció.

Pel que fa l?enllaç... no se com l?hauries de catalogar, deixa que m?ho pensi. http://www.tintaxina.net/comparteix/forums/img/smilies/smirk.gif

Desconnectat

 

#4 08-07-2005 19:11:39

panotxa
Membre
Ubicació: Vallès Occidental
Registrat: 08-07-2005
Missatges: 457

Re: Nou projecte, Factoria de la Rebel·lió

Fes una categoria de videos esportius, amb carpetes de la selecció i dels diferents equips que vagin sortint...

Desconnectat

 

#5 20-07-2005 00:57:34

oprimit
Membre
Registrat: 01-07-2005
Missatges: 3

Re: Nou projecte, Factoria de la Rebel·lió

Hola Simkin.

He pensat que l’enllaç el pots posar dins la categoria “d’Altres pagines amb eLinks” o s’hi ho prefereixes també el pots catalogar a "Continguts multimèdia". Tu mateix.

També et volia demanar si em pots canviar el comentari del videoclip del ral•li 2004 per aquets altre: “És un videoclip del Ral•li Catalunya Costa Brava de l’any 2004, les Imatges son extretes del canal Euro Sport i la música es Ensorrem el poder del grup del rollo Revolta 21.

Extret de la Factoria de la Rebel•lió.
www.factoriarebelio.tk ”


Si no recordo malament ja fa temps t’havies ofert per canviar-lo si volia.http://www.tintaxina.net/comparteix/forums/img/smilies/tongue.gif

Fins habita.

Desconnectat

 

#6 21-07-2005 03:34:10

simkin
Administrator
Ubicació: País Valencià
Registrat: 15-04-2005
Missatges: 545
Web

Re: Nou projecte, Factoria de la Rebel·lió

Ja està actualitzat l'eLink. L'enllaç a FR ja l'afegiré més avant (a la descripció) ara per ara no accepta codi html. http://www.tintaxina.net/comparteix/forums/img/smilies/tongue.gif

Prenc nota i quan actualitze la pàgina d'enllaços vos afegiré. Salut http://www.tintaxina.net/comparteix/forums/img/smilies/wink.gif

Desconnectat

 
  • Inici
  •  » Cantina
  •  » Nou projecte, Factoria de la Rebel·lió

Peu del fòrum

Powered by FluxBB



Site Meter
L'ús d'aquesta pàgina web implica la lectura i acceptació de la Normativa
En línia des del 14 de desembre de 2004, per i per a la comunitat eD2k
Modificacions i disseny per Comparteix © 2004-2010 - País Valencià