la pregunta tòpica i típica : quin servidor d'adsl ofereix millors garanties ?
us la faig perquè haig de canviar de servidor i ara mateix tinc la sensació que tots están allà mateix i que van tenint les seves errades i problemes tots plegats. jo no tinc massa idea de informàtica i per això acostumo a fer-vos preguntes.
viag baixar-me el Mozilla Thunderbird (abans ja tenia Mozilla) del softcatalà i després de barallar-m'hi més de 10 dies, esperant que el servei tècnic em truquès per configurar el correu electrònic, ahir truquen per dir-me que malauradamet el servidor no suporta el thunderbird ......hòstia
m'heu enganyat i estafat perque si jo sé això no us contracto.... desgr.....ats!
10 dies per dir això......... ja n'hi ha prou! vull canviar de servidor perque no vull canviar de programa.
agrairé comentaris d'experiències i el que sigui, jo no tinc idea; només diré que soc molt reàcia a telefonica, els hi tinc molta dèria però esperaré els vostres comentaris.
pd: no endevineu qui és el servidor? wanadoo.... bingo!
és que per contracte puc canviar ara a primers d'any i hauria d'avisr-los amb temps. ja m'arrivará l'emprenyada per donar-me de baixa