Comparteix.tk - Directori d'enllaços (elinks) per a la xarxa eDonkey2000 (eD2k) / eMule Sí a TV3 al País Valencià

No esteu identificat.

#1 16-09-2006 12:37:16

Planuria
Membre
Registrat: 16-09-2006
Missatges: 4

Fitxers .iso

Amics, m'he descarregat alguns jocs per a nens, i és una carpeta comprimida (.zip, cap problema), en la que hi ha un fitxer .iso
Em sona que està relacionat amb el Nero Express, però no me'n surto, algú em pot dir quins pasos haig de seguir. Diguem que de moment he descomprimit la carpeta i tinc un fitxer .iso... que segueix?
Estic segur que alguna ànima caritativa i patriota em sabrà ajudar.

Desconnectat

 

#2 16-09-2006 12:57:03

simkin
Administrator
Ubicació: País Valencià
Registrat: 15-04-2005
Missatges: 545
Web

Re: Fitxers .iso

Un fitxer .iso és una imatge de cd, hauràs de buscar una opció al teu programari per a "gravar una imatge de disc o un fitxer en disc".

En el cas del Nero express, si no recorde malament, aquesta opció està al menú inicial. Quan la selecciones, t'obrirà l'explorador de fitxers, ahí selecciones el teu fitxer iso, i avant.

Sort http://www.tintaxina.net/comparteix/forums/img/smilies/wink.gif

Desconnectat

 

#3 20-09-2006 21:33:41

Planuria
Membre
Registrat: 16-09-2006
Missatges: 4

Re: Fitxers .iso

Moltes gràcies per la teva respota amb toc valencià!
Ja he fet el que em dius, però em surt el diàleg seguent:
Archivo de imagen ajena
El tamaño de bloque introducido no se corresponde con la longitud de imagen. Tal vez el tamaño del bloque sea incorrecto. ¿Desea corregir el valor u omitir el problema?
Qualsevol de les dues opcions em fa crear un fitxer .nrg (o una cosa semblant) i guardar-lo al disc dur... a partir d'aqui he fet divesoes coses, però em perdo, no tinc clar el que haig de fer, no entenc el procés i no se resoldre els passos que em va plantejant.
Al final he aconseguit que se'm gravi un fitxer "image" al CD, que quan l'executo em pregunta si ho vull gravar al CD amb el Nero Burning Room (???).
Més suggerències?
Merci

Desconnectat

 

#4 21-09-2006 08:13:08

monstera
Membre
Ubicació: Catalunya
Registrat: 10-01-2006
Missatges: 24

Re: Fitxers .iso

Si ho fas amb Nero Start Smart:

1- Buscar apartat CD (o DVD)

2- Capítol: "copiar y copia seguridad"

3- Opció: "Grabar imagen en disco"

4- Surt finestra per obrir fitxer

5- Posar a "tipo": "archivos de imagen *.nrg, *.iso"

6- Triar fitxer i endavant!

-----------------------------------------------------------------

Si ho fas amb Nero Express:

1- Triar opció: "imagen, proyecto, copia"

2- Triar: "Imagen de disco o proyecto guardado"

3- Seguir en el punt 4 del sistema anterior.

Desconnectat

 

#5 21-09-2006 20:08:26

Planuria
Membre
Registrat: 16-09-2006
Missatges: 4

Re: Fitxers .iso

monstera, he seguit ls teves indicacions, però el problema és que just abans de començar la gravació, em demana que gravi un fitxer image.nrg a alguna ubicació del disc dur, però de gravar el cd res de res.
De fet, abans de tot em diu allò que us he comentat:
Archivo de imagen ajena
El tamaño de bloque introducido no se corresponde con la longitud de imagen. Tal vez el tamaño del bloque sea incorrecto. ¿Desea corregir el valor u omitir el problema?
Si dic corregir em surt un quadre amb unes opcions que per molt que les canvii, sempre em torna a la mateixa pregunta; si finalment li dic "ignorar", el que fa és gravar el mei fitxer .iso en format .nrg a una ubicació del pc. Si després intento repetir el mateix procés amb el meu nou fitxer .nrg, em passa el mateix i la cosa en un bucle.
Potser és cosa del Nero, el tinc piratilla, sabeu d'alguna altra aplicació amb la que pugui gravar cds a partir d'un fitxer .iso?
Gràcies a tots per l'ajuda!

Desconnectat

 

#6 22-09-2006 08:50:17

monstera
Membre
Ubicació: Catalunya
Registrat: 10-01-2006
Missatges: 24

Re: Fitxers .iso

Segurament deus tenir una versió dolenta o vella del Nero.

Pots baixar-te amb l'emule l'Alcohol 120%, que va molt bé.

També pot baixar-te les Daemon tools, que et permeten veure el contingut d'un .ISO com si l'haguessis gravat a un CD, però sense fer-ho.

Desconnectat

 

#7 09-10-2006 12:34:40

Planuria
Membre
Registrat: 16-09-2006
Missatges: 4

Re: Fitxers .iso

Ei, monstra, moltes gràcies, moltes gràcies també a simkin, me n'he sortit. Devia tenir alguna cosa malament del Nero, amb l'Alcohol no he tingut cap problema. Perfecte!
http://www.tintaxina.net/comparteix/forums/img/smilies/wink.gif

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by FluxBB



Site Meter
L'ús d'aquesta pàgina web implica la lectura i acceptació de la Normativa
En línia des del 14 de desembre de 2004, per i per a la comunitat eD2k
Modificacions i disseny per Comparteix © 2004-2010 - País Valencià