Comparteix.tk - Directori d'enllaços (elinks) per a la xarxa eDonkey2000 (eD2k) / eMule Sí a TV3 al País Valencià

No esteu identificat.

#1 06-04-2006 14:04:55

eco33
Membre
Registrat: 06-04-2006
Missatges: 1

Consulta descàrrega vídeo TV3-ajuda

Hola,

Sóc nou a la web. M'estic intentant descarregar el vídeo de Tor: la muntanya maleïda i no puc pas.

Voldria que algú m'ajudés i em digués si és necessari tenir l'emule i que em digui com el puc obtenir i després què haig de realitzar.

Moltes gràcies

Desconnectat

 

#2 06-04-2006 18:07:24

la fera ferotge
Membre
Ubicació: Andorra
Registrat: 26-06-2005
Missatges: 145
Web

Re: Consulta descàrrega vídeo TV3-ajuda

Pots descarregar-lo d'ací: http://prdownloads.sourceforge.net/emul … taller.exe

Quan ja el tingues descarregat has d'instal·lar-lo... amb següent sí i acceptar s'instal·la corectament. Quan ja estiga instal·lat hauràs de reiniciar l'ordinador.

Amb tot això fet obri l'eMule dona-li a connectar i ja podràs descarregar-ho tot a través d'aquest programa.

Per descarregar només cal que tingues obert l'EMule i que premes l'arxiu que vols descarregar des de comparteix.

Desconnectat

 

#3 06-04-2006 18:09:45

la fera ferotge
Membre
Ubicació: Andorra
Registrat: 26-06-2005
Missatges: 145
Web

Re: Consulta descàrrega vídeo TV3-ajuda

Se m'havia oblidat dir-te que no comença immediatament a descarregar, potser tarde uns minuts. Allò que t'indica que ho has fet bé és que al llistat de descarregues l'arxiu té la barrra en un color diferent al roig... si no està en roig només caldrà esperar.

A mesura que vages usant l'eMule te n'adonaràs del funcionament, no és difícil però tampoc evident a primeres.

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by FluxBB



Site Meter
L'ús d'aquesta pàgina web implica la lectura i acceptació de la Normativa
En línia des del 14 de desembre de 2004, per i per a la comunitat eD2k
Modificacions i disseny per Comparteix © 2004-2010 - País Valencià