Comparteix.tk - Directori d'enllaços (elinks) per a la xarxa eDonkey2000 (eD2k) / eMule Sí a TV3 al País Valencià

No esteu identificat.

#1 15-02-2006 12:32:46

monstera
Membre
Ubicació: Catalunya
Registrat: 10-01-2006
Missatges: 24

Format OGM

Hola

M'he començat a baixar Inu Yasha, i he descobert que està en un format desconegut per mi, OGM.

En el PC els puc veure, però no al reproductor de Divx de sobretaula.

Em podrieu dir com el puc convertir a un altre format?

Ni Studio 9, ni AutoGK, ni Canopus Procoder el saben llegir.

Gràcies

Desconnectat

 

#2 15-02-2006 19:57:36

panotxa
Membre
Ubicació: Vallès Occidental
Registrat: 08-07-2005
Missatges: 457

Re: Format OGM

Consulta aquesta pàgina d'Animelliure

http://web.animelliure.net/MostrarManua … d_manual=7


Aqui t'ho expliquen

Desconnectat

 

#3 16-02-2006 11:28:17

Teucre
Moderator
Ubicació: Barcelona, Catalunya
Registrat: 17-09-2005
Missatges: 114

Re: Format OGM

Amb el TMPGENC pots passar-ho a Avi (DivX), l'OGM dona molt bona qüalitat però hi ha molt pocs reproducotrs de sobretaula (per no dir cap) que hi doni compatibilitat http://www.tintaxina.net/comparteix/forums/img/smilies/cry.gif

Desconnectat

 

#4 16-02-2006 13:49:09

simkin
Administrator
Ubicació: País Valencià
Registrat: 15-04-2005
Missatges: 545
Web

Re: Format OGM

Jo no he contestat pq no se com es fa en windows, i ja sono repetitiu al respecte. Però aprofitaré per a fer unes aclaracions...

En un fitxer de vídeo bàsic cal distingir:
- flux de vídeo
- flux d'àudio
- i el contenidor que conté els anteriors elements

Les extensions AVI i OGM només són indicatives del tercer element: el contenidor. Per tant, que quedi clar que un contenidor OGM podria incloure un flux d'àudio MP3, i un flux de vídeo DivX o Xvid i si fos així, no caldria conversió (recodifiació) sinó tombat dels fluxos a dintre d'un contenidor AVI.

Amb l'Mplayer, el tombat seria tan fàcil (i instantàni) com:
<div class="quote">mencoder -ovc copy -oac copy fitxer.ogm -o fitxer.avi</div>
I la reconversió, en cas de que ens trobem amb fluxes ogg... (més comú)
<div class="quote">mencoder -ovc xvid xvidencopts pass=1 -oac mp3lame fitxer.ogm -o fitxer.avi</div>

Aquest programa s'usa per línia de comandes, però és molt potent (segurament el que més), també està disponible per a windows (a la pàgina de l'mplayer, download, windows release (~8mb)).
No l'he provat mai en windows, però no hauria de ser difícil d'instal·lar i fer anar. He trobat aquest enllaç al respecte.
L'avantatge és que ho fas tot amb una única comanda, i segur que cap altre programa ho fa tan ràpid http://www.tintaxina.net/comparteix/forums/img/smilies/tongue.gif

Desconnectat

 

#5 16-02-2006 15:59:48

monstera
Membre
Ubicació: Catalunya
Registrat: 10-01-2006
Missatges: 24

Re: Format OGM

Moltes gràcies a tots per les respostes.

Seguint el fil de la primera, de Panotxa, m'he llistat les instruccions d'Animelliure i m'he baixat el VirtualDubMod i ja està fet. (Un de prova, només).

La conversió de la pista d'àudio OGG a MP3 l'he feta amb l'Adobe Audition en lloc de amb el Winlame.

De mica en mica m'aniré fent els MP3.

Creieu que li poden interessar a algú?

A10

Desconnectat

 

#6 21-02-2006 12:55:00

simkin
Administrator
Ubicació: País Valencià
Registrat: 15-04-2005
Missatges: 545
Web

Re: Format OGM

No crec que pague la pena compartir-ho, monstera.

I respecte al programari que faces servir, tan se val, en aquest cas el més important és, primerament, que et funcione, i segon, que tingues clar que estàs fent.

També pots mirar si la companyia fabricant del teu dvd de sobretaula ha tret actualitzacions per a que aquest ja pugue llegir altres formats. Jo tinc un samsung, i no hi ha cap tipus de suport, i com que tampoc ere tirat de preu, he fet arribar les meues queixes per la manca de suport a altres formats... pq com ja he dit en més d'una ocasió, a ells no els costa RES DE RES, i som nosaltres els que paguem. Mira que són deixats! La pròxima ocasió que compre un aparell electrònic d'aquesta mena, filaré molt prim!

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by FluxBB



Site Meter
L'ús d'aquesta pàgina web implica la lectura i acceptació de la Normativa
En línia des del 14 de desembre de 2004, per i per a la comunitat eD2k
Modificacions i disseny per Comparteix © 2004-2010 - País Valencià