Comparteix.tk - Directori d'enllaços (elinks) per a la xarxa eDonkey2000 (eD2k) / eMule Sí a TV3 al País Valencià

No esteu identificat.

#1 16-12-2005 23:38:10

Cris
Membre
Registrat: 16-12-2005
Missatges: 1

AUDIO PORCA MISÈRIA

M'he baixat un parell de capítols d'aquesta fabulosa sèrie i l'audio i el video no van a temps (l'audio va amb una mica de retard). Algú em podria dir com ho puc arreglar? Suposo q si ningú més ha dit res deu ser culpa meva, però sóc una mica inepte i em fa molta ràbia haver de veure la sèrie així!!

Desconnectat

 

#2 17-12-2005 14:29:40

Thales
Membre
Registrat: 23-04-2005
Missatges: 28

Re: AUDIO PORCA MISÈRIA

Citant: Cris  escrigué:

temps (l'audio va amb una mica de retard). Algú em podria dir com ho puc arreglar?

Si fas servir windows, hi ha un programa que es diu virtualdub que et permet arreglar-ho, www.virtualdub.org

Ves a Audio/Interleaving, un cop allà a Audio skew correction/Delay audio track by, posa-hi el que et sembli que li falta/sobra per sincronitzar, sí, sí, no és conya http://www.tintaxina.net/comparteix/forums/img/smilies/biglol.gif, generalment si és una desincronització deguda a la capturadora, quasi segur, amb +-200 ms en tindràs prou, després al menu video, selecciona Direct stream copy i torna a gravar l'avi, ves probant fins que et quedi bé.

Si tot això et sembla complicat, si no ho has fet mai, t'ho semblarà, hi ha una manera força més sencilla, almenys amb l'mplayer de linux, a preferences/audio pot variar l'audio delay del video en qüestió, el pots variar sobre la marxa mentres veus el vídeo, sencill i ràpid, suposo, no ho se, que els players de win deuen tenir alguna cosa semblant.

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by FluxBB



Site Meter
L'ús d'aquesta pàgina web implica la lectura i acceptació de la Normativa
En línia des del 14 de desembre de 2004, per i per a la comunitat eD2k
Modificacions i disseny per Comparteix © 2004-2010 - País Valencià