Comparteix.tk - Directori d'enllaços (elinks) per a la xarxa eDonkey2000 (eD2k) / eMule Sí a TV3 al País Valencià

No esteu identificat.

#1 14-12-2005 00:49:18

Nava
Membre
Ubicació: Baix Llobregat
Registrat: 14-10-2005
Missatges: 112
Web

Problema amb un enllaç de Cronos

Hola a tothom,

voldria saber si hi ha manera de retocar el nom donat a un enllaç de Comparteix. És que en Piturrillu, amb tota la bona fe, ha publicat l'enllaç d'un dels documentals de Cronos però s'ha equivocat de número ja que ha posat dues X. He intantat contactar amb ell perquè rectifiqui l'error però no contesta. El que hi hauria de dir, per facilitar la busca i també perquè estigui més ordenat, és: Cronos - 09 - Gettysburg
De passada, m'agradaria posar una petita sinopsi del capítol per a seguir amb la coherència dels documentals anteriors. Digueu-me "pijotero" http://www.tintaxina.net/comparteix/forums/img/smilies/cool.gif
Doncs això, hi ha alguna manera de rectificar-ho?

Desconnectat

 

#2 14-12-2005 06:39:27

panotxa
Membre
Ubicació: Vallès Occidental
Registrat: 08-07-2005
Missatges: 457

Re: Problema amb un enllaç de Cronos

En tot cas, pots afegir l'enllaç nou com el correcte, i ja s'esborrarà l'incorrecte

Desconnectat

 

#3 14-12-2005 11:57:16

PITURRILLU
Membre
Ubicació: Mataró
Registrat: 09-10-2005
Missatges: 6

Re: Problema amb un enllaç de Cronos

Hola Nava, sóc en Piturrillu. Aquests dies estic molt atrafegat i pràcticament aussent del lloc del meu ordinador. Per aquest motiu costa trobar-me. He corregit el número de l'enllaç per adequar-lo a la rel·lació correcte. Si vols, escriu aquí una sinopsi, que jo la copiaré i l'inclouré a l'¡enllaç.
Saluthttp://www.tintaxina.net/comparteix/forums/img/smilies/wink.gif

Desconnectat

 

#4 14-12-2005 12:43:21

Nava
Membre
Ubicació: Baix Llobregat
Registrat: 14-10-2005
Missatges: 112
Web

Re: Problema amb un enllaç de Cronos

Hola Piturrillu,

aquí tens la sinopsi:

La guerra civil dels Estats Units va durar cinc anys. Durant el seu transcurs, varen morir milers d’homes en cruentes batalles. Tanmateix, la batalla més decisiva i famosa és sens dubte la de Gettysburg, on el general unionista Lee va ser vençut. Aquesta derrota va iniciar un procés inexorable de debilitament de les forces sudistes que conlouria amb la capitulació dels Estats Confederats del Sud davant el general Ulises Grant.
El documental mostra a través de la carta real que el tinent de la Unió, Frank A. Haskell, va escriure al seu germà on s’explica de forma vívida els fets succeïts a Gettysburg. Les paraules del soldat Haskell serveixen per a obrir una finestra a la batalla més llarga que s’ha produït mai als Estats Units.

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by FluxBB



Site Meter
L'ús d'aquesta pàgina web implica la lectura i acceptació de la Normativa
En línia des del 14 de desembre de 2004, per i per a la comunitat eD2k
Modificacions i disseny per Comparteix © 2004-2010 - País Valencià