Comparteix.tk - Directori d'enllaços (elinks) per a la xarxa eDonkey2000 (eD2k) / eMule Sí a TV3 al País Valencià

No esteu identificat.

#1 15-07-2010 11:20:44

simkin
Administrator
Ubicació: País Valencià
Registrat: 15-04-2005
Missatges: 545
Web

Contribuïu a idear el nou Comparteix!

Hola a totes,

Degut a que el programari amb el que funciona Comparteix és molt antic (dissenyat per a php3) i certament vulnerable, he decidit recodificar-lo des de zero. Ara tinc un poc de temps, i és una cosa que li dec a la comunitat ed2k-en-català des de fa molt.

Només volie convidar-vos a totes i tots a aportar-suggerir-demanar funcionalitats que vos agradaria trobar en la web (en qualsevol web d'enllaços ed2k). Coses que penseu que serien útils.....   per exemple:
- M'agradaria poder enganxar en un grapat d'elinks en una caixa de text i afegir-los alhora.
- M'agradaria poder especificar l'idioma dels elinks.
- Voldria veure-hi les fonts disponibles.
- etc.

Quants més cervells, millor! (no, no soc un zombi)

Els vostres suggeriments no cauran en sac trencat, perquè a més a més de fer un Comparteix millor, el programari resultant serà alliberat sota llicència GPL. Això vol dir que podrà ser utilitzat per moltes altres persones del món (a l'estil del que pretenia ser Open ShareLive).

Gràcies a totes per compartir les vostres idees! big_smile

Desconnectat

 

#2 15-07-2010 22:19:17

Teucre
Moderator
Ubicació: Barcelona, Catalunya
Registrat: 17-09-2005
Missatges: 114

Re: Contribuïu a idear el nou Comparteix!

És molt bona noticia!!

Com ja saps l'enfocament actual m'agrada, poder descarregar sense necessitat de registrar-te, només "obligar-ho" per escriure, si és pot ho deixaria així...

Les idees que exposes també son molt interessants i adients i per exemple també...

Poder (ho explicar com, posar imatges de mostra del material (audiovisual))

Afegir enllaços relacionats, això ara mateix hem sembla que no funciona

Per exemple

Desconnectat

 

#3 16-07-2010 17:51:39

simkin
Administrator
Ubicació: País Valencià
Registrat: 15-04-2005
Missatges: 545
Web

Re: Contribuïu a idear el nou Comparteix!

Teucre escrigué:

Poder (ho explicar com, posar imatges de mostra del material (audiovisual))

A què et refereixes concretament? Pujar un trosset de vídeo? o ficar un vídeo en el formulari i que et fage un parell de captures?

Teucre escrigué:

Afegir enllaços relacionats, això ara mateix hem sembla que no funciona

No sabia que no funcionès... sigue com sigue, he pensat que per a cada llançament s'hi podran afegir tants elinks/fitxers com es vulgue (com ja es feia a sharelive, per exemple) i descarregar-los tots d'una.

Segurament tot el procés em costarà tot l'estiu, ara estic amb la conversió de dades actuals, vaig a bona velocitat.

+idees:
- menys categories i més etiquetes/tags
- integració amb els fòrums: edició dels llançaments propis amb + facilitat
- possibilitat d'informar sobre errors etc. als admins o la persona que ha fet el llançament

Endavant! smile

Desconnectat

 

#4 30-07-2010 22:16:34

Petiso
Membre
Registrat: 22-11-2006
Missatges: 67
Web

Re: Contribuïu a idear el nou Comparteix!

Doncs: que sigui (més) fàcil entrar elinks, i si fos automàtic (com ja te vaig comentar un cop).... ja sèrie perfecta.

Adéu !

Desconnectat

 

#5 02-08-2010 15:26:32

simkin
Administrator
Ubicació: País Valencià
Registrat: 15-04-2005
Missatges: 545
Web

Re: Contribuïu a idear el nou Comparteix!

Ara mateix la unitat bàsica és l'elink, i això no dona molt de joc, només s'hi pot establir un elink relacionat.
En el nou sistema la unitat bàsica serà el "Llançament", on s'hi podran afegir tants elinks com vulguem. Ja vos podeu imaginar un exemple, una peli amb 4 elinks: cd1, cd2, subs, caràtula. Així doncs, la idea seria tenir una capsa de text on copies i enganxes tots els elinks que vulgues i prou.

Ho tinc molt present, Petiso, gràcies smile

Desconnectat

 

#6 28-09-2010 08:26:01

simkin
Administrator
Ubicació: País Valencià
Registrat: 15-04-2005
Missatges: 545
Web

Re: Contribuïu a idear el nou Comparteix!

Ací teniu una captura de com porte la feina, avance lentament, però vaig fent:
http://img815.imageshack.us/img815/5/comparteix1285661013846.th.png
Com podeu veure tot quedarà molt integrat amb els fòrums. Cada "compartició" tindrà una llista il·limitada d'enllaços, es podran baixar tots com a col·lecció. S'hi podran penjar més imatges. Els comentaris estaran integrats als fòrums. Hi haurà etiquetes, i molt més!!! Animeu-vos a comentar i suggerir noves idees!!
La millor web ed2k del món serà en català big_smile

Desconnectat

 

#7 15-10-2010 17:49:17

Teucre
Moderator
Ubicació: Barcelona, Catalunya
Registrat: 17-09-2005
Missatges: 114

Re: Contribuïu a idear el nou Comparteix!

Com està el tema?

Tinc una sèrie de links de sèries que posar-los 1 a 1... la veritat hem fa tirar enrera de publicar-los... sad (Boig per tu, gasp...)

Desconnectat

 

#8 15-10-2010 18:05:08

simkin
Administrator
Ubicació: País Valencià
Registrat: 15-04-2005
Missatges: 545
Web

Re: Contribuïu a idear el nou Comparteix!

Em, t'entenc perfectament, a mi també em fa perea...    però, encara tardaré a tenir-ho enllestit; ho senc sad

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by FluxBB



Site Meter
L'ús d'aquesta pàgina web implica la lectura i acceptació de la Normativa
En línia des del 14 de desembre de 2004, per i per a la comunitat eD2k
Modificacions i disseny per Comparteix © 2004-2010 - País Valencià