Comparteix.tk - Directori d'enllaços (elinks) per a la xarxa eDonkey2000 (eD2k) / eMule Sí a TV3 al País Valencià

No esteu identificat.

#1 18-11-2007 20:23:00

Teucre
Moderator
Ubicació: Barcelona, Catalunya
Registrat: 17-09-2005
Missatges: 114

Hi han coses que No m'agraden

I hem fan, molt seriosament, difícil col·laborar amb aquesta web.

El dia setze, vaig demanar (com he fet sempre) unes carpetes

El dia disset, la "competència" (i sigui dit així... amb la millor intenció!!) ja té el que jo demanava..., amb l'afegit que la darrera petició en el fòrum corresponent és la meva...

Que he de pensar??

Que uns tenen fil directe??

I altres no??...

No demano res!!, exigeixo el mateix tracte per a tothom...

I res més...

Desconnectat

 

#2 18-11-2007 20:47:20

panotxa
Membre
Ubicació: Vallès Occidental
Registrat: 08-07-2005
Missatges: 457

Re: Hi han coses que No m'agraden

Per la meva part, disculpa, Teucre. No hi ha tractes de favor amb ningú, simplement estic molt liat amb mil coses. Suposo que a en Simkin li passarà el mateix.

Per cert, ha estat una llàstima no poder-te saludar el dissabte, només vaig estar uns minuts.

Desconnectat

 

#3 18-11-2007 21:20:50

simkin
Administrator
Ubicació: País Valencià
Registrat: 15-04-2005
Missatges: 545
Web

Re: Hi han coses que No m'agraden

Hola, no entenc que vol dir això de "la competència", perdona'm.

Com a dit en panotxa, jo també estic liadíssim aixina que no put atendre les peticions amb regularitat.... partint d'aquest fet, vaig decidir que farie un compte "de moderador" (per a poder obrir carpetes noves i modificar) a aquelles persones que veiés regularment per ací i "tingueren un historial de peticions de carpetes regular", es a dir, a la gent que em pareix de confiança.
Fa poc li vaig fer un compte a en Nava, però bàsicament per a que es pogués fer les seues carpetes, no li he demanat en cap moment que revisi els fòrums.......   no se si els tirs van per ahí. Teucre, tu vols un compte per a poder fer carpetes? Envia'm un "ping" a simkin(a)ono.com i només pugue te'l faig.

Em fot molt no poder dedicar-li temps a la pàgina
http://www.tintaxina.net/comparteix/forums/img/smilies/mad.gif

Edició: Panotxa, amic, no t'avie consultat al respecte d'açò però vaig pensar que no hi tindries res en contra. Disculpa la meua manca de tacte. salut.

Desconnectat

 

#4 18-11-2007 21:29:42

simkin
Administrator
Ubicació: País Valencià
Registrat: 15-04-2005
Missatges: 545
Web

Re: Hi han coses que No m'agraden

Molt bé, ja he vist com està el tema. Efectivament, ha estat en Nava qui s'ha obert la seua pròpia carpeta..........   perdoneu-me, no havia previst un "conflicte" d'aquest estil.

Tal i com has dit, Teucre, tenia "fil directe", hi tant! http://www.tintaxina.net/comparteix/forums/img/smilies/shame.gif

Bo, com deia, a tu també te'n faig un si el vols. http://www.tintaxina.net/comparteix/forums/img/smilies/tongue.gif

Desconnectat

 

#5 18-11-2007 22:45:11

Teucre
Moderator
Ubicació: Barcelona, Catalunya
Registrat: 17-09-2005
Missatges: 114

Re: Hi han coses que No m'agraden

Com he dit abans,

JO, no demano tractes de favor, accepto i comprenc els raonaments i els motius, però a aquestes alçades... hi han coses que com diu el títol del fil, no m'agraden...

De totes maneres, ara com ara,... prefereixo prendre un temps per rumiar-ho.

Desconnectat

 

#6 18-11-2007 23:00:43

simkin
Administrator
Ubicació: País Valencià
Registrat: 15-04-2005
Missatges: 545
Web

Re: Hi han coses que No m'agraden

Ok, doncs en aquest cas li hauré de traure l'accés a en Nava donat que, com dic, no se m'havia acudit que pogués donar-se una situació com aquesta. http://www.tintaxina.net/comparteix/forums/img/smilies/smirk.gif

Desconnectat

 

#7 19-11-2007 20:59:44

panotxa
Membre
Ubicació: Vallès Occidental
Registrat: 08-07-2005
Missatges: 457

Re: Hi han coses que No m'agraden

Ja que en Teucre col·labora molt, crec que es mereix poder accedir a l'administració

Desconnectat

 

#8 20-11-2007 08:45:03

Petiso
Membre
Registrat: 22-11-2006
Missatges: 67
Web

Re: Hi han coses que No m'agraden

Voleu dir que no veieu coses on NO ni han ?

En Nava devia necessitar una carpeta i la va fer, sense adonarse'n si ni havien pendents o no. No sigueu tant conspiracionistes ....... que a tots ens ha tocat esperar per tenir carpetes.

A mes ... de bon rollo, cal fer una carpeta TDTrip quan ni ha una de DVDrip ?? És una mica ...

Adéu !

Desconnectat

 

#9 20-11-2007 16:11:54

Nava
Membre
Ubicació: Baix Llobregat
Registrat: 14-10-2005
Missatges: 112
Web

Re: Hi han coses que No m'agraden

Hola a tothom,

em disculpo publicament amb en Teucre ja que en cap moment he tingut cap intenció d'excloure'l de crear carpetes. La carpeta per Vic Mackey la vaig crear abans de que en Teucre demanés una carpeta diferenciada per el TDTRip que està fent. És totalment comprensible.
El que ha succeït és que he tingut (bé, i estic tenint) uns dies en que no paro i no he tingut temps per a mirar-me el fòrum de Comparteix. T'asseguro Teucre, que si hagués vist el teu post hauria creat una carpeta immediatament, ja que no em costa res.
Pel que ens coneixem espero que no dubtis en cap moment de la meva bona intenció en tot això. L'últim que voldria és que pensessis que faig una espècie de boicot o que a Comparteix hi ha preferències per uns o pels altres.
En Simkin, em va oferir, amb tota la bona intenció del món, tenir accés a l'administració de la pàgina perquè d'aquesta manera podia crear-les jo mateix (ja que normalment en demano de noves regularment i ell malauradament no té prou temps).
Per aquest motiu demano que se'm retiri l'accés a l'administració si això ha de comportar problemes.

Desconnectat

 

#10 20-11-2007 17:19:05

simkin
Administrator
Ubicació: País Valencià
Registrat: 15-04-2005
Missatges: 545
Web

Re: Hi han coses que No m'agraden

[del] De bon grau accepte les teues explicacions Nava; a mi em val. [/del]

Desconnectat

 

#11 20-11-2007 21:25:09

simkin
Administrator
Ubicació: País Valencià
Registrat: 15-04-2005
Missatges: 545
Web

Re: Hi han coses que No m'agraden

Increïble, mireu les dates!

Hora del servidor:
Nava crea la carpeta -> 16-11-2007 23:50:39
Teure publica el post -> 16-11-2007 23:53:10

No arriba ni als tres minuts de diferència! Segurament en Teucre ja estava escrivint el missatge quan en Nava crea la carpeta .........

http://www.tintaxina.net/comparteix/forums/img/smilies/eek.gif

Desconnectat

 

#12 21-11-2007 10:34:22

Teucre
Moderator
Ubicació: Barcelona, Catalunya
Registrat: 17-09-2005
Missatges: 114

Re: Hi han coses que No m'agraden

Ningú s'ha de disculpar!!

Tothom ha actuat de bona fe, i de cara... però com és públic i notori hi ha moltes suspicàcies i comentaris fora de lloc, en aquest darrer any ençà, entre els que "treballem" aquest camp.

Com diu l'inici del post només he demanat tracte igual, davant, el meu parer, tractes "preferents" no discutiré, ni ho pretenc!!, dir als altres com han de portar un web, comparteix i els seus membres han de fer el que creguin millor pel seu web.

Per evitar aquestes situacions, l'únic que penso, és que tampoc costa res anunciar que hi ha més gent disponible per dur les tasques de manteniment del web, jo mateix li hauria demanat a en Nava que hem crees la carpeta (de la discòrdia) amb l'absolut (i sincer) convenciment de que tret dels comentaris (he, he) normals l'hauria creat al moment.

Per acabar, jo no demano (ni he demanat) crear carpetes, ni cap tipus de privilegi i a l'hora tampoc demano que se li tregui a ningú que comparteix li hagi donat aquests " privilegis" administratius.

Desconnectat

 

#13 22-11-2007 16:19:06

simkin
Administrator
Ubicació: País Valencià
Registrat: 15-04-2005
Missatges: 545
Web

Re: Hi han coses que No m'agraden

Bé, doncs m'alegre molt que s'hage aclarit tot. He de dir que en Nava em va enviar un correu posant a la meua disposició el seu compte. Com que ell accepta de bon grau ser un moderador com qualsevol altre (cosa que ja feia), si ningú té res en contra, ho seguirà essent, juntament amb en Panotxa i jo. També he d'aclarir que en Teucre en cap moment ha demanat que es traguessin els permisos a Nava, he estat solament jo qui ho ha plantejat, perquè em sentia culpable de la situació al haver-li donat privilegis sense comunicar-li-ho a ningú.
També volia deixar clar que des del primer dia vaig fer aquesta pàgina amb la intenció de que li pertanyés a tothom, a la comunitat de "contrabandistes" catalananoparlants. Sempre he intentat comptar amb tothom, i mai la he considerada "la meua pàgina". Quedi palès a totes i tots ..... Tanmateix, i com s'ha vist, en aquesta ocasió m'he "saltat les normes", i profundament demane disculpes per haver estat l'orige del malentès.

salut

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by FluxBB



Site Meter
L'ús d'aquesta pàgina web implica la lectura i acceptació de la Normativa
En línia des del 14 de desembre de 2004, per i per a la comunitat eD2k
Modificacions i disseny per Comparteix © 2004-2010 - País Valencià