Comparteix.tk - Directori d'enllaços (elinks) per a la xarxa eDonkey2000 (eD2k) / eMule Sí a TV3 al País Valencià

No esteu identificat.

#1 30-10-2007 09:31:29

vdoriama
Membre
Ubicació: Spain
Registrat: 30-10-2007
Missatges: 2

Josep LLuis Valldecabres

Algú em pot indicar com aconseguir una cançó de Josep LLuis Valldecabres,que deia mes o mes:
Jo sóc de la terra mes bella d'Espanya,
mes dolç mes bona i mes ensucrada,
i encara no ho he dit tot.....
i encara no ho he dit tot;
si un dia deixara València
deixaria el món,
supose que entens la recança
d'esta cançó.
Gràcies per la vostra atenció.
Vicent

Desconnectat

 

#2 30-10-2007 10:50:20

Francesc
Membre
Ubicació: de l'Horta - País Valencià
Registrat: 22-12-2005
Missatges: 40

Re: Josep LLuis Valldecabres

Hola company. Aquesta canço no es de J. LL. Valldecabres. A mes a mes resta inedita. La cantava en directe al programa "De dalt a baix" aquell cantautor de Xirivella (encara que criat al barri del Carme) i de qui ningu sap el nom. Es feia dir Partaka.

Per lo que jo se, va traure dos LP i un single. El primer LP esta accesible per a la emule, i els altres estic pendent de digitalitzar per poder-los compartir.

Mirare als meus arxius per que crec que aquesta canço la vaig recuperar de una vella cassette amb gravacions "accidentals" de la radio, o siga que la qualitat no sera masa bona, pero a mi tambe em va impactar prou (llevat que poc despres va marxar cap a Barcelona a provar sort i crec que continua vivint alla...)

M'agradaria contactar amb ell per fer-li aquesta reflexio "si un dia deixares Valencia, deixaries el mon???"

Que t'ha semblat? Has conectat amb el meu punt feble, la recuperacio de tota la musica feta en valencià, tasca que m'ocupa tot el temp lliure des de fa vora 3 anys. Si vol res mes, ja ho saps... pregunta.

Desconnectat

 

#3 31-10-2007 11:25:37

vdoriama
Membre
Ubicació: Spain
Registrat: 30-10-2007
Missatges: 2

Re: Josep LLuis Valldecabres

Gracies si vols algo el meu correu es del nick amb hotmail.

Desconnectat

 

#4 08-11-2007 21:01:18

Francesc
Membre
Ubicació: de l'Horta - País Valencià
Registrat: 22-12-2005
Missatges: 40

Re: Josep LLuis Valldecabres

Be, ja he pujat l'enllaç d'aquesta cançó. I també del primer llarga durada d'aquest cantautor valencià "Per sempre més" (1986). Ho trobaràs a les novetats o fent una cerca.

Per cert, al meu anterior missatge he tingut un despiste: va nàixer al Barri del Carme cap a l'any 55 i es va criar a Xirivella. Que per això la primera cançó que va publicar al disc senzill del premi del concurs Cançó 83, es diu "Barri del Carme" i rememora els seus primers anys d'infantesa i com enyora aquest barri.

Res mes, a vorer quant m'organitze i puje el segon i darrer LP i el senzill, per a tindre la discografia complerta d'aquest gran músic valencià.

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by FluxBB



Site Meter
L'ús d'aquesta pàgina web implica la lectura i acceptació de la Normativa
En línia des del 14 de desembre de 2004, per i per a la comunitat eD2k
Modificacions i disseny per Comparteix © 2004-2010 - País Valencià