Comparteix.tk - Directori d'enllaços (elinks) per a la xarxa eDonkey2000 (eD2k) / eMule Sí a TV3 al País Valencià

No esteu identificat.

#1 06-01-2007 23:24:30

elpareconrer
Membre
Registrat: 06-01-2007
Missatges: 2

Novell cerca consell

Debuto avui en aquest forum. Estic provant de descarregar un arxiu petit per provar com va això i no m'en surto. Tinc l'Emule connectat i vull baixar-me el document 18 Anys; però porto una hora i no veig que vagi endavant. És normal que trigui tant ? La xarxa i el servidor eD2K em diuen que estan connectats. On puc veure el procés de descàrrega? Agrairé que algú amb experiència em doni un cop de mà. Si necessiteu que us doni més dades només heu de dir-ho.
Gràcies per endavant.
http://www.tintaxina.net/comparteix/forums/img/smilies/confused.gif

Desconnectat

 

#2 07-01-2007 05:28:25

panotxa
Membre
Ubicació: Vallès Occidental
Registrat: 08-07-2005
Missatges: 457

Re: Novell cerca consell

Normalment al principi triga molt, has de tenir paciència. Pensa que la cosa està en donar i rebre, com més dones, més et pots baixar.

Mira que no tinguis la ID baixa en el quadre "La meva informació" de la pantalla "servidors", comprova a preferències->connexió quins son els ports (haurien de ser TCP 4662 | UDP 4672)

Comprova que la barra de baixar estigui completament blava, i cliques dues vegades sobre l'arxiu, així se't desplegarà l'estat de cada usuari, i veuràs en quin lloc de la cua estàs per cada un d'ells.

Posa a baixar-te coses amb molta demanda (polònia 2x, porca misèria 3x)  encara que no els necessistis, per posat-te "al mercat".

I sobretot, no esborris els arxius. A veure què tal.

Desconnectat

 

#3 10-01-2007 10:21:58

elpareconrer
Membre
Registrat: 06-01-2007
Missatges: 2

Re: Novell cerca consell

Gràcies, Panotxa.
Ja m'en surto, a base de la teva resposta i de repassar tots els missatges dels fòrums. Ja m'he baixat els còdecs i vaig entenent com funciona això. Però encara tinc un dubte. Sembla ser que quan em baixo un document, al mateix temps l'estic posant a disposició a d'altres usuaris que el vulguin, oi ?
I quan dius no esborris els arxius, a quin lloc et refereixes ?  EMule em desa tot el que baixo en una carpeta del disc dur (Arxius de programa/EMule/Incoming). És el contingut d'aquesta carpeta que no he d'esborrar ?
Gràcies un cop més.

Elpareconrer

Desconnectat

 

#4 10-01-2007 21:57:57

panotxa
Membre
Ubicació: Vallès Occidental
Registrat: 08-07-2005
Missatges: 457

Re: Novell cerca consell

Tens l'opció de compartir carpetes que nosiguin l'incoming, a partir de la icona "compartits" de l'emule. Si treus arxius de l'incoming per classificar-los, si pots, comparteix la nova carpeta

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by FluxBB



Site Meter
L'ús d'aquesta pàgina web implica la lectura i acceptació de la Normativa
En línia des del 14 de desembre de 2004, per i per a la comunitat eD2k
Modificacions i disseny per Comparteix © 2004-2010 - País Valencià