Comparteix.tk - Directori d'enllaços (elinks) per a la xarxa eDonkey2000 (eD2k) / eMule Sí a TV3 al País Valencià

No esteu identificat.

#1 13-05-2005 14:30:28

simkin
Administrator
Ubicació: País Valencià
Registrat: 15-04-2005
Missatges: 545
Web

Què fer quan hi ha dos versions d'un fitxer?

Ahir en montgo va penjar la pel·lícula Stuart Little, i si fem una cerca del terme, podem veure que ja existeix una versió...
El tamany és diferent, per tant deduisc que és una versió diferent. El que em pregunte ara mateix és si hauria d'esborrar aquest tipus de "duplicats" o no. Què penseu?

Desconnectat

 

#2 13-05-2005 17:00:51

la fera ferotge
Visitant

Re: Què fer quan hi ha dos versions d'un fitxer?

Jo deixaria aquell arxiu que té més usuaris compartint-lo i esborraria l'altra en el cas que:

- No millore substancialment la qualitat de l'arxiu ( com ho faria un DVDrip d'un TVRIP ja existent, música amb millor bitrate...)
- No facilite el seu emmagatxematge (com ho faria un arxiu de menys de 700MB d'un video ja existent amb més de 700MB...)

En aquestes excepcions el que faria seria triar aquells amb major qualitat i esborrar els de menor qualitat

 

#3 16-05-2005 17:53:30

simkin
Administrator
Ubicació: País Valencià
Registrat: 15-04-2005
Missatges: 545
Web

Re: Què fer quan hi ha dos versions d'un fitxer?

Això serà dificil de saber-ho sense descarregar el fitxer... http://www.tintaxina.net/comparteix/forums/img/smilies/smirk.gif

Desconnectat

 

#4 27-06-2005 22:08:44

t0n3t
Membre
Registrat: 27-06-2005
Missatges: 17

Re: Què fer quan hi ha dos versions d'un fitxer?

Jo estic per mantenir més d'un enllaç, però trobo molt poc productiu que quan es fa algun llençament es publiquin alhora més d'un enllaç (perque es diversifiquen els usuaris que tenen una còpia o parts)... però a la llarga algú pot retirar la seva versió i en un "univers" reduït d'usuaris com el nostre és d'agraïr tenir alternatives.

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by FluxBB



Site Meter
L'ús d'aquesta pàgina web implica la lectura i acceptació de la Normativa
En línia des del 14 de desembre de 2004, per i per a la comunitat eD2k
Modificacions i disseny per Comparteix © 2004-2010 - País Valencià