Comparteix.tk - Directori d'enllaços (elinks) per a la xarxa eDonkey2000 (eD2k) / eMule Sí a TV3 al País Valencià

No esteu identificat.

#1 10-03-2006 15:46:56

Francesc
Membre
Ubicació: de l'Horta - País Valencià
Registrat: 22-12-2005
Missatges: 40

Un poc de rock (1987)

Que algu te aquest disc?? M'interessa molt sentir-lo. Com que ara han tornat a enregistrar un altra canço en valencia els de Seguridad Social, m'agradaria tindre la primera que es a aquest disc. I de pasada tambe hi ha una canço de Terminal Sur amb Remigi Palmero (Miquel Gil+Remigi Palmero= genial!!)
Si algu en sap res que ho diga. Gracies

Desconnectat

 

#2 16-03-2006 23:54:39

simkin
Administrator
Ubicació: País Valencià
Registrat: 15-04-2005
Missatges: 545
Web

Re: Un poc de rock (1987)

http://www.tintaxina.net/comparteix/review.php?sid=4637

He vist el disc en venda a eBay (ací, si no ha canviat) per si t'interessa pillar-lo.

Ens faràs un bon recopilatori històric de música en valencià amb tot el que arreplegues, veritat? http://www.tintaxina.net/comparteix/forums/img/smilies/wink.gif

Desconnectat

 

#3 17-03-2006 23:36:45

Francesc
Membre
Ubicació: de l'Horta - País Valencià
Registrat: 22-12-2005
Missatges: 40

Re: Un poc de rock (1987)

Encara hi es, pero son mes de 15 euros per un objecte nomes. Es prou tmptador pero la meua deria te un presupost escas... http://www.tintaxina.net/comparteix/forums/img/smilies/wink.gif

Realment no estic col.leccionant el discos, sino les cançons, els autor i allo que els envolta... Fa poc he aconseguit el LP de Terminal Sur, el grup que va montar Miquel Gil de rock mediterrani en castella on va col.laborar Remigi Palmero. Va ser l'ultim intent avanç de tornar als arrels ancestrals amb el Orgànic. Aquest el portaba buscant ja feia temps i no he pogut deixar-lo.

El recopilatori que demanes seria massa gros. El que si havia pensat era que quan ho tinga clasificat, anire pujant els enllaços dels que no hi son, o potser es podria fer un apartat del tipus "Historia de la Musica en Valencia", com ho veus??

Gracies per la teua informacio.

Desconnectat

 

#4 01-08-2006 20:53:35

Francesc
Membre
Ubicació: de l'Horta - País Valencià
Registrat: 22-12-2005
Missatges: 40

Re: Un poc de rock (1987)

Ja he aconseguit el LP "Un poc de rock" pero el plat ha deixat de funcionar. He provat de comprar un altre pero sembla que no estan de moda i no hi ha cap de asequible i amb un minim de qualitat. Si algu en sap d'un lloc on tinguen alguna cosa que estiga be que ho diga. Soc de Valencia city pero no tinc massa problemes oer desplaçar-me a les rodalies.
Quan ho tinga el pujare ja que es tracta d'un disc imprescindible on hi han cançons uniques de gent que no ha tornat ha cantar en valencia.
Gracies.

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by FluxBB



Site Meter
L'ús d'aquesta pàgina web implica la lectura i acceptació de la Normativa
En línia des del 14 de desembre de 2004, per i per a la comunitat eD2k
Modificacions i disseny per Comparteix © 2004-2010 - País Valencià