Comparteix.tk - Directori d'enllaços (elinks) per a la xarxa eDonkey2000 (eD2k) / eMule Sí a TV3 al País Valencià

No esteu identificat.

#1 04-07-2008 17:56:20

Fleck75
Membre
Registrat: 04-07-2008
Missatges: 2

Vaga de mirar Tele5

La cadena de televisió Telecinco s'ha adherit avui al Manifiesto por
la lengua común, que el passat 23 de juny va presentar un grup
d'intel·lectuals a Madrid.

La cadena comparteix les exigències d'aquest grup d'intel·lectuals,
entre els quals hi ha Mario Vargas Llosa, Fernando Savater o Álvaro
Pombo, que demanen que el parlament espanyol elabori una normativa per  fixar que el castellà sigui la llengua oficial de tot el territori i  l'única 'que pot ser-li suposada' als seus ciutadans'.


Telecinco és la primera televisió que s'adhereix a aquest manifest


A més, Telecinco ha dit, a l'informatiu del migdia, que 'posa a
disposició del col·lectiu que porta aquesta iniciativa el seu canal de
televisió per donar suport a aquest projecte'.


Si ells s'adhereixen al manifest, nosaltres ens adherirem a una vaga
que consisteix en no mirar telecinco.
Això no és un boicot, sinó una vaga. Junts podrem!
Telecinco mai més!
Passa-ho.

Desconnectat

 

#2 15-07-2008 23:30:21

rubi
Membre
Ubicació: Andorra
Registrat: 18-12-2007
Missatges: 87

Re: Vaga de mirar Tele5

Hola Fleck75, acabo d'arribar de vacances i no sabia res d'això. I bé, he estat cercant per Internet i només hi ha un artícle de "El País" i després el manifest en un número innombrable de pàgines.

M'agradaria que m'informessis quina ha sigut la reacció del Govern Espanyol, i si finalment prendran mesures o no?

Cal dir que aquesta gent no l'entenc, a Suïssa hi ha 4 idiomes oficials, com a tants altres països i fins ara no hi ha hagut cap problema. Jo sé parlar-ne 4 i n'entenc un de més i encara no estic mort. No entenc aquesta obsessió de no voler que els fills vinguts d'autonomies on s'hi parla espanyol no aprenguin català al col·le (jo haig d'aprendre l'anglès per collons quan no m'agrada i si poguès mai l'aprendria "i ningú m'ha demanat si volia aprendre'l", crec que l'italià o el gallec són més macos i no per això vull que l'anglès desapareixi; ben al contrari faig l'esforç d'aprendre'l). Sóc d'Andorra, i aquesta gent fot fàstic, l'ensenyament andorrà ens obliga a saber parlar el CATALÀ, espanyol, francès, anglès i (en vies d'afegir el portuguès), i no per aquesta raó el català deixa de ser OFICIAL al nostre país.

Com a tal voldria deixar clar que TELECINCO són uns inpresentables perquè després d'eurovisió van invitar al programa "La Nòria" a Gisela i van dir que a Andorra el idioma oficial és el Català i el francès, quan és totalment mentida. A més Gisela ho va afirmar tot, sabem el cabrejament que ens va representar als andorrans el fet de que cantés en angles i només digués una simple frase en català. A més van mentir en tot el que van dir durant l'entrevista, aquell dia vaig veure tota la manipulació de informació que hi ha en aquesta cadena i totes les mentides que s'arriben a dir. Per afegir cal dir que els informatius d'aquesta cadena són problablement els informatius menys objectius, més pudents i menys periodístics de tota la televisió.

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by FluxBB



Site Meter
L'ús d'aquesta pàgina web implica la lectura i acceptació de la Normativa
En línia des del 14 de desembre de 2004, per i per a la comunitat eD2k
Modificacions i disseny per Comparteix © 2004-2010 - País Valencià