No esteu identificat. #1 04-02-2007 16:38:53
Em surt el missatge "es pot realitzar la connexió LowID a LowID"Hola xiquets/es, estic intentant baixar-me la sèrie Babylon 5 en català. A part de trobar-me que hi ha molt poques fonts, en alguns fitxers, quan arriba el moment de la descàrrega em posa que no es pot fer la connexió LowID a LowID. Sabeu què és i com es solventa?
Desconnectat #2 07-02-2007 22:40:00
Re: Em surt el missatge "es pot realitzar la connexió LowID a LowID"digues quins capitols tens amb poques fonts i puc tornalos a posar a compartir, ara bé, és millor que no en tinguis massa descarregant-se a la vegada, ja que les fonts es tenen que repartir per tots ells.
Desconnectat #3 08-02-2007 07:04:26
Re: Em surt el missatge "es pot realitzar la connexió LowID a LowID"Jo he repanjat els meus. Com diu titiyeah, mira de baixar-te un rere l'altre. Desconnectat #4 09-02-2007 15:06:02
Re: Em surt el missatge "es pot realitzar la connexió LowID a LowID"Hola nois/es! em trobo sobretot amb el 1x03 i 1x11, de moment! Moltes gràcies, es que veure els centauri parlant sudamericà costa una mica d'empassar... Desconnectat
|