Comparteix.tk - Directori d'enllaços (elinks) per a la xarxa eDonkey2000 (eD2k) / eMule Sí a TV3 al País Valencià

No esteu identificat.

#1 19-04-2006 17:03:07

Ricard
Membre
Ubicació: Barcelona(PPCC)
Registrat: 19-04-2006
Missatges: 2

Una ajudeta pera un esquerp en qüestions tecnològiques

Bé,abans de tot donar les gràcies a tots els que feu possible aquesta pàgina tan profitosa per a tothom.
Tinc un problema i recurriré a vosaltres per a veure si em podeu fer veure una llum(segurament el problema que us planteji sigui facilet,però jo no se com solucionar-lo).Sense més preàmbuls aniré al problema.

El fet es que jo tenia,i tinc un DVD Gravador amb el seu euroconnector corresponent,i que necessitava la connexió del cable de l'antena,fins aquí no hi ha cap problema.Fa uns dies em vaig comprar un aparell de TDT,el qual també necessita un euroconnector(el qual hauré de comprar si vull emprar ambdós aparells),però el problema és el següent,:l'aparell de TDT necessita també una connexió entre un cable d'antena que vagi desde la presa d'antena(de la paret) fins l'aparell,però aquest cable ja el tinc ocupat amb el DVD,llavors que haig de fer:¿comprar-me un cable de antena que vagi des de la paret i que és bifurqui en dos pitons,amb els quals ho pugui encaixar en els dos aparells?Merci.

PD:Es que si no un dels dos aparells no el puc utilitzar.Merci per avançat.

Desconnectat

 

#2 19-04-2006 18:00:14

simkin
Administrator
Ubicació: País Valencià
Registrat: 15-04-2005
Missatges: 545
Web

Re: Una ajudeta pera un esquerp en qüestions tecnològiques

Hola Ricard,
Jo encara no tinc TDT a casa, però no crec que sigue menester una bifurcació, mira l'aparell decodificador perquè aquest ha de tenir eixida (OUT) bé per euroconector o antena (RF) (segurament les dos). Teòricament, la senyal d'antena haurà d'anar al decodificador, i aquest traure la senyal decodificada cap a DVD/Vídeo i/o TV. D'altra manera no hi hauria decodificació de per mig http://www.tintaxina.net/comparteix/forums/img/smilies/tongue.gif

salut!

Desconnectat

 

#3 19-04-2006 18:39:36

Teucre
Moderator
Ubicació: Barcelona, Catalunya
Registrat: 17-09-2005
Missatges: 114

Re: Una ajudeta pera un esquerp en qüestions tecnològiques

Si no és el cas...

Hi han lladres d'euroconnectors...

Desconnectat

 

#4 19-04-2006 23:57:10

Ricard
Membre
Ubicació: Barcelona(PPCC)
Registrat: 19-04-2006
Missatges: 2

Re: Una ajudeta pera un esquerp en qüestions tecnològiques

Moltes gràcies a tots dos per l'ajut,sort que hi ha gent com vosaltres per fer un cop de ma a analfabets tecnològics com un servidor.

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by FluxBB



Site Meter
L'ús d'aquesta pàgina web implica la lectura i acceptació de la Normativa
En línia des del 14 de desembre de 2004, per i per a la comunitat eD2k
Modificacions i disseny per Comparteix © 2004-2010 - País Valencià