Comparteix.tk - Directori d'enllaços (elinks) per a la xarxa eDonkey2000 (eD2k) / eMule Sí a TV3 al País Valencià

No esteu identificat.

#1 10-03-2006 20:21:17

Aljullu
Membre
Ubicació: Catalunya
Registrat: 10-03-2006
Missatges: 4
Web

Nova web en català de Software

Neix una nova web en català de software, on hi ha notícies, tutorials, ajudes fòrums, informació, DarkBASIC, etc. i tot en català i sense publicitat!
És aquí:
http://racocatala.com/softwarecatala/index.htm

Desconnectat

 

#2 11-03-2006 17:05:59

simkin
Administrator
Ubicació: País Valencià
Registrat: 15-04-2005
Missatges: 545
Web

Re: Nova web en català de Software

Hola Aljullu, supose que deus ser el mestre de la pàgina, no?
Té valor l'esforç i la iniciativa mostrada, tanmateix voltant per la pàgina, veig que en realitat hi ha poca cosa. Ja supose que deus estar començant, però en la meua opinió, amb la diversitat que trobem avui dia a internet, per a trobar èxit serie bo fer continguts de qualitat (i quantitat) sobre un tema concret. Si el que et va és el DarkBasic, doncs pega-li a això, i fes-ne una pàgina sobre eixe llenguatge, de dalt a baix, completa. Presentar de bones a primeres una web com "Software Català", a priori està condemnat perquè és un tema massa ampli. Tampoc te m'enfades, eh? És una opinió, i t'ho dic amb tota la bona fe del món i en vistes a que acabes fent una pàgina ben profitosa. Un salut.

Desconnectat

 

#3 12-03-2006 10:20:48

Aljullu
Membre
Ubicació: Catalunya
Registrat: 10-03-2006
Missatges: 4
Web

Re: Nova web en català de Software

Si, la meva intenció és anar-la ampliant, no cal que abarqui tot el software del món.
Ara tinc problemes amb l'FTP i no puc pujar la pàgina, però tinc nous tutorials... i d'aquí poc faré una comparativa de software.
Tinc en ment bastants projectes, com videotutorials, podcast, etc. però ja veurem...
Gràcies de totes maneres per la teva opinió.

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by FluxBB



Site Meter
L'ús d'aquesta pàgina web implica la lectura i acceptació de la Normativa
En línia des del 14 de desembre de 2004, per i per a la comunitat eD2k
Modificacions i disseny per Comparteix © 2004-2010 - País Valencià