Comparteix.tk - Directori d'enllaços (elinks) per a la xarxa eDonkey2000 (eD2k) / eMule Sí a TV3 al País Valencià

No esteu identificat.

#1 08-02-2006 17:40:26

monstera
Membre
Ubicació: Catalunya
Registrat: 10-01-2006
Missatges: 24

Babylon 5

Veig amb gran alegria que aquesta sèrie es va completant de mica en mica. Fins i tot sembla que omplirem els dos forats de la tercera temporada.

Escric això per felicitar a l'autor dels nous episodis i per animar a més gent a compartir-la i a baixar-se-la.

Per mi és la millor sèrie de SF, amb permís dels trekkies, i un pèl per sobre d'Stargate.

Moltes gràcies.

Desconnectat

 

#2 08-02-2006 18:30:04

White_Duke
Membre
Registrat: 08-02-2006
Missatges: 10

Re: Babylon 5

Hi estic d'acord.
Ara espero que els comparteixi molta gent, perquè de moment hi ha poques fonts...

Desconnectat

 

#3 08-02-2006 20:40:38

Thales
Membre
Registrat: 23-04-2005
Missatges: 28

Re: Babylon 5

Citant: monstera  escrigué:

Veig amb gran alegria que aquesta sèrie es va completant de mica en mica. Fins i tot sembla que omplirem els dos forats de la tercera temporada.

Sure, el 3x02 ja està, i el 3x04 està en camí, aquests àudios em faltaven, i com altres de la 1a i 2a temporada me'ls va passar en Draco, o sigui que gràcies també a ell.

Citant: monstera  escrigué:

Escric això per felicitar a l'autor dels nous episodis i per animar a més gent a compartir-la i a baixar-se-la.

Gràcies, inmerescudes, però gràcies, tot el merit és del JMS, es va quedar satisfet l'home, quin tros de sèrie que va parir.

Vaig llegir-li en una entrevista que li van fer que quan va començar a rodar la sèrie, ja tenia el final escrit, això ho diu tot.

Ara, si està prou compartida o no, aquí poca cosa puc fer, això és cosa de tots i totes.

Desconnectat

 

#4 08-02-2006 22:47:25

DracoVNG
Membre
Registrat: 08-02-2006
Missatges: 3

Re: Babylon 5

Quina web més ben parida, si senyor.

De Babylon 5, la cosa funciona així: Tinc un colega que captura els audios en MP3 dels seus capitols grabats a TV3, pero no te ADSL, així que mels passa a mi per que els pugui enviar a Thales. I aquest colega te tota la serie grabada, així que mentre Thales vagi sincronitzant els videos tindrem tota la serie en el nostre idioma, inclos la cinquena temporada, que a les Espanyes s'han de conformar en escoltar en anglés o en sudamericà de culebrot.

Així que visca JMS per la seva obra mestre, visca TV3 per emetre la serie sencera i un visca a Thales per la bona feina!

Desconnectat

 

#5 09-02-2006 18:33:23

White_Duke
Membre
Registrat: 08-02-2006
Missatges: 10

Re: Babylon 5

Doncs bé: un cop escoltades les parts, felicitacions efusives a:

- el col·lega d'en DracoVNG que captura l'audio
- en DracoVNG que passa l'audio a en Thales
- en Thales que monta els episodis (i pressumiblement els puja)
- en JMS que ho va parir

...i la resta ens conformarem amb disfrutar-ho i compartir-ho.  No està gens malament!

Desconnectat

 

#6 09-02-2006 20:32:39

Thales
Membre
Registrat: 23-04-2005
Missatges: 28

Re: Babylon 5

Més o menys, la sèrie la vaig capturar en el seu temps, directament a l'ordinador, com que treballo no la podia veure, o sigui que o m'espavilaba o em quedaba sense B5, però com sempre, o marxa la llum o el win es penja, total, que alguns capítols se'm van passar, i aquí és on, després de buscar i buscar, apareix en Draco, i amics, una gran sort, la veritat, no hi ha res pitjor que tenir una sèrie quasi sencera, i si a sobre és Babylon 5... http://www.tintaxina.net/comparteix/forums/img/smilies/biglol.gif

Citant: White_Duke   escrigué:

- en Thales que monta els episodis (i pressumiblement els puja)

Amb alguna ajuda ombrívola...  http://www.tintaxina.net/comparteix/forums/img/smilies/cool.gif

Desconnectat

 

#7 10-02-2006 17:12:03

monstera
Membre
Ubicació: Catalunya
Registrat: 10-01-2006
Missatges: 24

Re: Babylon 5

Si no recordo malament, Babylon 5 la van emetre dues vegades, una d'elles en ple agost. Jo era de vacances i la veia en una tele atrotinada i no la podia gravar.

Tanmateix, el que em va disuadir de gravar-la, d'entrada, va ser el saber que eren 110 episodis. Això em va espantar.

En canvi, amb Stargate, com l'anaven emetent per temporades i no sabia quantes n'hi hauria... La tenia gairebé tota en cinta.

Desconnectat

 

#8 10-02-2006 22:51:56

Thales
Membre
Registrat: 23-04-2005
Missatges: 28

Re: Babylon 5

Apa, terecera temporada completa, que aprofiti! http://www.tintaxina.net/comparteix/forums/img/smilies/wink.gif

Desconnectat

 

#9 11-02-2006 13:20:09

DracoVNG
Membre
Registrat: 08-02-2006
Missatges: 3

Re: Babylon 5

Si, que va ser un mes d'agost, que fent zaping em vaig trobar amb B5.

Haig de reconeixer que el primer cop que vaig veure un capitol d'aquesta serie no em va agradar: aquelles crestes de pal d'escombra, unes naus que semblen de plastic, el rotllo espiritual que es portava el G'kar...

Pero quant me la van deixar en video i vaig veure els capitols en ordre... es que enganxa! Acostumat a series com Star Trek, que cada capitol acava amb tot com estava al principi... que no evoluciona, els personatges no evolucionen... Amb Babylon 5 et trobes que ningu es el que sembla, poc a poc es destapa una trama super-epica que el guionista tenia prevista des del princpi de la serie, i que porta als personatges a evolucionar i a cambiar, com a la vida real mateixa.

El problema que te B5 es que durant la primera temporada això no es veu, s'ha de tenir paciencia i es durant la segona i especialment la tercera temporada (i seguents) que JMS con verteix B5 en la millor seria de ciencia ficció, millor que Stargate, que encara que tambe es impresionant, es nota que van improvitzant sobre la marxa.

Perdo pel tostó http://www.tintaxina.net/comparteix/forums/img/smilies/smirk.gif

Per cert, hi ha una serie que em recorda molt a B5 per la seva continuitat argumental: Lost (Perdidos), de JJ Abrams, que ara s'ha enbrancat a dirigir Missió Imposible 3, que anire a veure només per si se l'hi acudeix deixar a Tom Cruise abandonat a una illa "deserta".

dew!

Desconnectat

 

#10 11-02-2006 14:13:51

White_Duke
Membre
Registrat: 08-02-2006
Missatges: 10

Re: Babylon 5

Per cert, a veure si la gent s'anima a compartir.   
Em falten molts episodis de la segona i tercera temporades...  i passen els dies i no veig clar que els pugui baixar.  No els té ni déu!

Vinga gent, compartiu!  Que no la vaig veure sencera a la tele i ara em ve molt de gust fer-ho!

Gràcies  http://www.tintaxina.net/comparteix/forums/img/smilies/wink.gif

Desconnectat

 

#11 11-02-2006 15:08:20

monstera
Membre
Ubicació: Catalunya
Registrat: 10-01-2006
Missatges: 24

Re: Babylon 5

Ep White_Duke, jo estic compartint  des de fa molt tot el que hi ha de Babylon 5 en català. I també les 7 temporades senceres d'Stargate en català. M'hauries de trobar com a font, perquè estic 24 hores al dia compartint, 7 dies la setmana.

Jo els canvio el nom, però això no és inconvenient perque tothom els trobi. En aquests moments, tinc gent a la cua d'aquests episodis.

Si em vols dir el teu nick i quins episodis et falten, ens ho mirarem.

Desconnectat

 

#12 11-02-2006 17:25:03

White_Duke
Membre
Registrat: 08-02-2006
Missatges: 10

Re: Babylon 5

Si monstera, ja et veig com a font.  Suposo que el problema és que estic demanant molt episodis alhora i serà qüestió de posar-hi paciència.

(btw, ara ja em veuràs a la cua, m'hi he posat el mateix nick que aquí)

Desconnectat

 

#13 12-02-2006 18:30:07

Thales
Membre
Registrat: 23-04-2005
Missatges: 28

Re: Babylon 5

Citant: White_Duke  escrigué:

Suposo que el problema és que estic demanant molt episodis alhora i serà qüestió de posar-hi paciència.

Ara ho has dit, cada cop que et veig et veig amb un capítol diferent a la cua http://www.tintaxina.net/comparteix/forums/img/smilies/biglol.gif

Amb els poquets que som, jo aniria d'un en un o com a molt de dos en dos, i sobretot, compartint el que t'estas baixant, aniràs més ràpid, i els altres també http://www.tintaxina.net/comparteix/forums/img/smilies/wink.gif

Desconnectat

 

#14 13-02-2006 21:50:19

White_Duke
Membre
Registrat: 08-02-2006
Missatges: 10

Re: Babylon 5

ok, anirem poc a poc.   Tampoc no hi ha pressa: la Babylon no es va fer en un dia http://www.tintaxina.net/comparteix/forums/img/smilies/grin.gif

Desconnectat

 

#15 20-02-2006 19:44:13

OriolBCN
Membre
Ubicació: Zaragoza
Registrat: 20-02-2006
Missatges: 4

Re: Babylon 5

Hola

Tinc un problema amb el capítol 3x01:

l'enllaç que hi ha a comparteix.tk em sembla que està malament, podrieu corregir-lo???

En tot cas he usat el cercador de l'emule i he posat a descarregar l'enllaç d'aquest capítol que hi he trobat, però no hi ha usuaris, porto varios dies i sempre està vermell.

Potser si poseu l'enllaç correcte a comparteix.tk em surti sigui un enllaç diferent al que he trobat al cercador i que sí que tingui fonts.

Si es tractés del mateix enllaç, llavors demano fonts d'aquest capítol.

Gràcies.

Desconnectat

 

#16 20-02-2006 21:19:31

White_Duke
Membre
Registrat: 08-02-2006
Missatges: 10

Re: Babylon 5

Prova de baixar-lo de http://www.rucatala.tk/
De vegades m'he trobat amb aquest problema i he agafat l'enllaç d'allà i ha funcionat.

En tot cas, jo l'estic baixant i el compartiré durant una llarga temporada, i com pots llegir més amunt altra gent també els està compartint.

Desconnectat

 

#17 20-02-2006 22:55:09

Thales
Membre
Registrat: 23-04-2005
Missatges: 28

Re: Babylon 5

Citant: OriolBCN  escrigué:

Tinc un problema amb el capítol 3x01:

l'enllaç que hi ha a comparteix.tk em sembla que està malament, podrieu corregir-lo???

Fet, suposo que deu haver estat una mala jugada del cut&paste, també m'ha passat algun cop a mi. http://www.tintaxina.net/comparteix/forums/img/smilies/biglol.gif

Panotxa, si pots esborrar-lo, així quedarà més net i polit http://www.tintaxina.net/comparteix/forums/img/smilies/grin.gif

Desconnectat

 

#18 21-02-2006 05:04:47

panotxa
Membre
Ubicació: Vallès Occidental
Registrat: 08-07-2005
Missatges: 457

Re: Babylon 5

Ja està arreglat! http://www.tintaxina.net/comparteix/forums/img/smilies/wink.gif

Desconnectat

 

#19 21-02-2006 12:40:30

OriolBCN
Membre
Ubicació: Zaragoza
Registrat: 20-02-2006
Missatges: 4

Re: Babylon 5

Ja he vist que heu arreglat l'enllaç del 3x01, ja l'he posat a descarregar i de seguida m'ha trobat fonts. Gràcies!!

Desconnectat

 

#20 09-10-2006 12:16:48

totiyeah
Membre
Ubicació: Vatican City State (Holy See)
Registrat: 29-01-2006
Missatges: 4

Re: Babylon 5

Hola a tohtom, Es sap com estan els últims capitols de la cinquena temporada?, fa mesos que ens vam quedar aturats amb el 5X06 i en Thales no ha publicat res més des de llavors.

dw

Desconnectat

 

#21 30-11-2006 02:42:40

OriolBCN
Membre
Ubicació: Zaragoza
Registrat: 20-02-2006
Missatges: 4

Re: Babylon 5

Lo mateix dic, es podria anar fent el 5x07 i successius?? Ànim que queda poquet!

Desconnectat

 

#22 06-02-2007 16:40:56

godzilleta
Membre
Registrat: 04-02-2007
Missatges: 5

Re: Babylon 5

Estic intentant descarregar-me Babylon 5 en català.
Tinc problemes amb alguns arxius vostres doncs em diu que estan fets servir per altres programes i no em descarrega el capítol o que no es pot fer la connexio LowID a LowID. Sabeu com puc arreglar-ho?

Desconnectat

 

#23 06-02-2007 21:50:36

panotxa
Membre
Ubicació: Vallès Occidental
Registrat: 08-07-2005
Missatges: 457

Re: Babylon 5

Has d'eliminar la lowid. Prova a limitar els ports i a fer servir tallafocs

Desconnectat

 

#24 11-02-2007 13:49:22

godzilleta
Membre
Registrat: 04-02-2007
Missatges: 5

Re: Babylon 5

La lowid s'elimina anant a preferències, servidor i desactivant la comprovació intel.ligent del LowID?
Perdoneu la meva ignarància però amb tant detall no havia entrat mai al emule...
gràcies.

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by FluxBB



Site Meter
L'ús d'aquesta pàgina web implica la lectura i acceptació de la Normativa
En línia des del 14 de desembre de 2004, per i per a la comunitat eD2k
Modificacions i disseny per Comparteix © 2004-2010 - País Valencià